Destek Hizmetleri Şubesi
09 Ekim 2017

DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

Şube MüdürüBurhan YAMAN


DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

GÖREVLERİ

Atama birimi:

1) İlde Kuruma bağlı sağlık kurum ve kuruluşlarında görevli personelin atama ve nakil işlemlerini yapmak.
2) Personelin İl, İlçe ve birim bazında dağılımlarına ait kayıtları tutarak, kadro standartları çerçevesinde kadro unvan ve niteliklere göre istihdamı sağlamak, izlemek ve ileriye yönelik planlamalar yapmak.
3) Aile hekimliği uygulaması kapsamına geçen personelin atama işlemlerini yürütmek.
4) Aile hekimliğine yerleştirmesi yapılan aile hekimleri ve aile sağlığı elemanlarının sözleşmelerini hazırlamak, ücretsiz izin onaylarını almak ve takibini yapmak.
5) İşçi ve sözleşmeli çalıştırılacak personele ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek.
6) Müdürlük personelinin görevden alma ve göreve iade işlemlerini yürütmek.
7) Personel kayıtlarını sürekli güncellemek, ilgili birimlere ve Kuruma bildirimini yapmak.
8) Kurum emirlerini yerine getirmek ve ilgili birimlere ulaşmasını sağlamak.
9) Müdürün verdiği diğer görevleri yapmak.
 
Özlük işleri birimi:

1) İlde Kuruma bağlı sağlık kurum ve kuruluşlarında görevli personelin terfi, emeklilik ve diğer özlük hakları ile ilgili hizmetlerini yürütmek.
2) Sendikalarla ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
3) Personelin mal bildirimlerini zamanında vermesini sağlamak.
4) Personelin hizmet puanı itirazlarını değerlendirmek ve düzenlemek.
5) Personelin, her türlü izin ve hastalık raporlarıyla ilgili işlemlerini yürütmek ve gerekli kayıtlarını tutmak.
6) İlgili şahıs ve birimlerle işbirliği içerisinde personelin oryantasyon eğitimi ve toplu, ferdi veya kurumsal hizmet içi eğitimlerinin plan ve programını yapmak, bu plan ve programın gerçekleşmesini sağlamak.
7) Aday memur eğitimi ve asalet işlemlerini yapmak.
8) Özlük evraklarının bulunduğu dosyaları saklamak üzere arşiv oluşturmak ve arşiv işlemlerini yürütmek.
9) Personel kayıtlarını sürekli güncellemek, ilgili birimlere ve Kuruma bildirimini yapmak.
10) Müdürün verdiği diğer görevleri yapmak.

Disiplin işleri birimi:

1) Aile hekimliği uygulaması kapsamında bulunan personel hariç olmak üzere, İlde Kuruma bağlı sağlık kurum ve kuruluşlarında görevli personelin disiplin işlemlerini mevzuata uygun şekilde, zamanında yapmak, uygulanmasını sağlamak, takip etmek ve neticelendirmek.
2) Kurum mevzuatı ve güncel mevzuat ile ilgili olarak Müdürlük personeline yönelik eğitimler düzenlemek, buna ilişkin işlemleri koordine etmek.
3) Memurların yargılanması ile ilgili mahkemelerden bilgi istemek ve tetkikini yapmak.
4) İnceleme dosyaları ile ilgili bilgi edinme başvurularını değerlendirmek ve sonuçlandırmak.
5) Müdürün verdiği diğer görevleri yapmak.

İstatistik ve Bilgi İşlem Birimi:

1) Müdürlüğün görev alanına giren konularda, bilgi toplama, işleme ve paylaşma yetkisini mevzuata ve e-devlet uygulamalarına uygun olarak daha etkin ve hızlı biçimde yerine getirmek.
2) Bilişim teknolojisindeki gelişmelere uygun olarak daha etkin ve verimli bilgi, belge ve iş akışı düzenini kurmak, buna yönelik yazılımları üretmek veya sağlamak.
3) Müdürlüğün bilgi işlem sisteminin donanım alt yapısını kurmak, işletmek, bakım ve onarımlarını yapmak veya yaptırmak.
4) Halk sağlığı alanındaki istatistik! verileri derlemek, standartlara uygun olarak analiz etmek, rapor haline getirmek.
5) E-posta, elektronik ağ vb. kurumsal sunucu sistemlerinin kurulum, yönetim ve güvenliğini sağlamak, kullanıcı hesaplarını, yerel alan ağı, geniş alan ağı ve internet erişim politikalarını yönetmek.
6) İlgili şahıs ve birimlerle işbirliği içinde personelin sağlık istatistikleri konusunda toplu, ferdi veya kurumsal hizmet içi eğitimleri ile ilgili planlamalar yapmak.
7) Kurumun istediği verileri toplamak ve Kuruma göndermek.
8) Hizmetleri yansıtıcı yıllık faaliyet raporları düzenlemek
9) Müdürün verdiği diğer görevleri yapmak.

idari işler birimi:

1) Yıllık plan ve programlarını hazırlamak, uygulamak, uygulatmak ve denetlemek.
2) Hizmetlerin gerçekleşmesi için lüzumlu insan gücü planlamasını ilgili birimler ile işbirliği içerisinde yapmak, tedbirleri almak.
3) İlgili şahıs ve birimlerle işbirliği içerisinde personelin toplu, ferdi veya kurumsal hizmet içi eğitimlerinin plan ve programını yapmak, bu plan ve programın gerçekleşmesini sağlamak.
4) İdari işlerle ilgili hizmetlerin yürütülmesi için gereken organizasyonu ve eşgüdümü sağlamak, bu konuda diğer resmi ve özel kuruluşlarla işbirliği yapmak.
5) Taşınır mal yönetmeliğine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
6) İç kontrol sistemi, stratejik planlama ve kalite yönetim sistemi işlemlerini yürütmek.
7) İlgili birimler ile işbirliği içerisinde hizmet değerlendirmesi yapmak, tespit edilen aksaklıkların düzeltilmesini sağlamak ve değerlendirme sonuçlarını gelecek yılın çalışma plan ve programında göz önünde bulundurmak.
8) Müdürlüğe ait tıbbi cihaz ve taşıtların bakım-onarımını belli bir program dahilinde sağlamak.
9) Müdürlüğe ait bina ve tesislerin bakım ve onarımını her yıl belli bir program dahilinde, teknik personel vasıtasıyla yaptırmak.
10) Müdürlüğe ait bina, arsa ve tesislerin envanter kayıtlarını tutmak.